Emine003 deno1 maalesef ekonomi çok kötü canim o yüzden sürekli zam geliyo benim şimdi ikinci çocuğum olcak o büyüyene kadar yine düşer inşallah fiyatlar 😅
Nisayazc deno1 rixos otel kemer sporcuyum ve 20 senedir hep ayni otelde kaliyorduk suan hamile oldugum icin sporu biraktim ama otelden cok memnunum cok ta guzel. Belek tekide cok guzel.
Nisayazc deno1 villa da tercih edebilirsiniz aslinda havuzlu uygun villalar var ben balayi icin villa kiralamistim cokta memnun kaldim tek sknti yemek kendin yapiyorsun sorun olmiycaksa senin icinse Tercih edebilirsin 🥰😎
deno1 Nisayazc ya biz çok sıkıldık evden eşimle yine villada sıkılırız kalabalık değiliz ki öyle 3 kişiyiz o yüzden otel bari biraz eğlence hareket olur