zeynepikra_61 MinnieMouse Sanırım normal bende öyleydim hala arada oluyor gece resmen titreme tutuyordu sornada ter basiyordu
TugceArslan MinnieMouse Ben ilk kızımda terliyordum kış olmasına rağmen. Şuan erkek bebeğe hamileyim. Üşüyerek geçirdim diyebilirim. Bilmiyorum cinsiyetle ilgili midir ama ben de bu şekilde oldu
MinnieMouse TugceArslan valla kızımda ben de bu kadar usumedim ya kış olmasına rağmen soğuk olunca üşüsem bile 10 dk sonra ateş basıyodu. Bu başka bişey ellerim morariyo üşümekten 😅
MinnieMouse Bekleyenler aynen canım doktor bana da bugün dedi kan değerleri çok güzel diye ama donuyorum 😅