emineozdikici Kızlar , basım sıklıkla ağrıyor doktorum ilk haftalarda olduğum için parol bile icmemi söyledi aranızda bu şikayetleri olan varsa yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻
NM_mom Ben hamile olduğumu bilmeden önce de parol içiyordum şu an da dayanılmayacak ağrılarımda içiyorum yoksa geçmiyor 🤷🏼♀️
emineozdikici Doktor bana kullanma dedi fakat psikolojik mi bilmiyorum hergun hafif derecede baş ağrısı çekiyorum 😔
Sadriye35 emineozdikici neden kullanma dedi acaba hamilelikte parol kullanılıyor diye bilyorum hatta hastaneye ağrı şikayetiyle gittiğimde şişe şişe parol serum taktılar. Aile hekimi de sadece bu ağrı kesiciyi kullanabilirsin diye parol veriyor bana
emineozdikici Ben hamileliğimi biraz erken öğrendim 3 haftalık henüz küçük olduğu için bir kaç hafta içme dedi içsem bir şey olacak diye korkuyorum 😔
Ayayya Bana da doktorum karın ağrılarım için onermisti. Hamilelerin icebilecegi tek ağrı kesici demişti.