Of hemde nasıl tiksinme hemde hiç bi şey yiyemiyırım ekmek ve benzeri her şey metal kokuyo🤦🏻♀️ Prilam la birazcık rahatlıyorum ama gün içinde pis pis bulantım oluyo ve enerjim sıfır kalkıp çıkmak istiyorum hani hava alayım diye asla dermanım yok ne zaman geçer herkeste farklı zamanlarda geçiyo sanırım 2. Trimester de rahat oluyorsun diyorlar ama bilmiyorum pik noktayım ama enerjinin e’si yok yatağım halde dinlenmiş değilim 😓