Neslialya Kızlar 4+6 olduk çok kötü mide bulantım var kızımda 4. Ayda başlamıştı bunda ilk haftalarda çok bulantım var pzt gidicem doktora ya yokmu önerileriniz
Melo11 Doktor ilaç yazarsa biraz daha hafifliyor benim hafifletti ☺️ 5 haftalık başladı 11. Haftadayım 7 8. Haftalara göre bir tık daha iyi