Userr Az önce tuvalete girdiğimde peçetede kahverengi bir parça gördüm Allah korusun ama düşük olma ihtimali var mı? Hafif ağrılarım var. Doktor kontrolü yarın, yarına kadar nasıl bekleyeceğim ☹️
Nskyhn Userr yerleşme kanaması da olabilir hemen kötü düşünme önemli olan kan olmaması 🙏🙏 uzan ve hiç kalkma yarına kadar 🙏
Hapyymami55 Userr parça gelmiş cnm bn düşük naisl bilmiyorum ama parça gelmeside normaldegil acilden gir hemn bekleme ne olur ne olmaz bişey çıkmasa da için rahatlar en azindan
Tugcemd Userr gelen parça nasıldı küçük sümüksü birşeymi yoksa büyük bir parçamı ? Bende 6. Haftamdan beri kahverengi kırmızı kanama yaşıyorum doktorlar büyük parçalı ve aşırı agrılı olmadıkça korkma diyolar ama sen hemen bi üniversite hastanesine başvur seni yatırırlar igne yaparlar
TeoMom Userr Bence de en yakın üniversite hastanesine git orada her zaman nöbetçi kadın doğum doktoru olur güzelce ilgilenirler iyice araştırırlar
pediatrihemsiresi Userr acilden giriş yaparsan nöbetçi kadın doğumcuya yönlendirirler ya da o acile iner. En yakın hastaneye veya üniversite hastanesine başvur
Ozlemm-61 Bence beklemeyin acile gidin belki düşükse ilaçla tedaviyle engellenebilir inşAllah değildir
Pcoslubiranne Userr Hemen progestan kullanin ve proloton igne vurulun.Acile giderssniz de soyler doktor zaten.
Nazendehanim Userr canım dusukte yoğun parçalar olur diye biliyorum tek parçayla düşük gerçekleşmez çok yoğun kanaman olur , ama düşük tehliken olabilir yarını bekleme acile git sancı ağrı durumlarinda öncelik veriyor bazı hastaneler