Deletedmom_110 Padfoot bir kere aynısı başıma gelmişti nette kullanılabilir falan yazıyordu ama kıymada ekşimsi bir koku vardı rengi de hafif değişmişti çöpe attım kullansam bile içim rahat etmezdi koku veya renk değişikliği var mı seninkinde
Ozbek2545 Buzluktan çıkıp çözülünce bakteri üretmeye başlıyor 2 gün uzun bir süre kullanmamak en iyisi