Civcivim000 ben de aynı şekilde arastırıp lansinoh almıştım biberon. Hem onu hem memeyi almıştı bebeğim mana verdiğim zaman red yapmadı. mamayı bıraktık memeyle decam ediyoruz şimdi
benimmdunyamm avent ultra air almıştım tutmadı öğürüyordu , bibs aldım onu da canı isterde tutuyor sinirli olduğunda atıyor almıyor. Sinir zamank verilmicekse bu emzik ne zaman verilecek ya diye de düşüncelerdeyim hiçbir emziği tutmuyor kafasını sola cevirip meme arıyor. Ama biberon lansinoh candır