Asdfka_1 Kızlar bu hastanede doğum paketi almayı düşünüyorum. Aranızda bu hastaneye giden doğum pakeyi alan var mı ? Fiyatı ne ve içeriğinde neler var acaba
sedaaa06 Şubat ayında doğum paketi aldım 13 haftalık felan dim 10.000 TL ye almıştım . Pakette tüm tarama testleri şeker yükleme ayrıntılı ultrason doğum ve doğum fotoğrafçısı var . Doktorum Hatice Celik
yldz_tugce Henüz almadım ama alacağim doğum paketini bende sincan lokman hekimden insallah. Fiyatina da 7500 dediler
Edayslm sedaaa06 nasıl yaklaşımı falan acaba ben sorularımı rahatlıkla cevaplasın istiyorum her doktor yapmıyor onu
sedaaa06 Yani böyle sıcakkanlı Güler yüzlü yaklaşıyor , bir şey sormak istediğimde mesajdan da sorabiliyorum, Güler yüzlü birisi
Sevval41 Bende Hatice hanıma gidiyorum çok memnunum çok güleryüzlü eşimin her sorusuna detaylıca bilgi veriyor 10 bin tl vermiştik şubat ayında pakete şuan 28 haftalık olduk