zeynepp1 bende 37+0 da çatı muayenesi oldum canım doktorum korkma 4-5 cm açıklığın var ama rahim agzın incelmemiş dedi düzensiz sancılarım çıktı kanlı akıntım başladı dün akıntım devam ettiği için yine gittim açıklığım 5-6 cm ama bebek henüz yukarda tam inmemiş dedi eve geldim kanlı akıntım devam ediyor çok nadir ağrım oluyır bekliyorum bende evde 😐😐😐 çok sabırsızlanıyor insan..