Anne-hanim rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah 🙏🏼🌸 ben de 33+6 yım sancılarım var biraz biraz nst de çıkıyor ama açılmam yok su ve plesentam da iyiymiş dr paso yat dedi.doğum pozisyonunu da almış fakat miyom ameliyatı olduğum için, Sezeryan olcam 38 de ben. Sizin normal mi doğum mu? Sebep ne erken doğması için?