nur-kergn 8+4 haftalık gebeyim Sultanbeyli de Saygı hastanesinde daha önce 2 doktora gittim fakat eşimde bende ikisinden de memnun kalmadık çok ihmalkar ve aceleci davranıp hemen bizi gönderdiler iyi bir doktor arayışındayım önereceğiniz doktorlar var mı?
nur-kergn Pelin hanım ve ebru hanıma gittim normalde ikisinin de yorumları cok iyi fakat bana mı denk geldi anlamadım pek ilgilenmediler hızlıca ultrasondan bakıp gönderdiler soracaklarımı dahi sormayı unuttum aceleden