Kızlar ilk gebeliğim. 36. Haftadayız ama bebeğim iri bir bebek hep haftasından ilerdeydi. Son 3 randevuda mecbur devlet hastanesine gitmek zorunda kaldım. 32. Haftada kilosu 2 kiloya yakın demişti doktor ve sonrasında hiç bir doktor bilgi vermedi. Israrla sormama rağmen duymazdan geldiler. Bayramdan önce nstye girdiğimde sancım çıkmadı daha doğrusu net bir nst de olmadı sürekli uyarı verdi cihaz sıkıntılıymış. 🤦 Neyse bayramın 1. Günü köye filan gittik bayram ziyareti vs derken çok hareketli geçti akşamında ağrım çok fazla oldu belimden karnıma sancılarım oldu. Karnım taş gibi oluyordu ben ilk bebek toplanıyor sanıyordum ama bi süre sonra bebek toplanması gibi değil tamamen taş gibi olunca kasılma olduğunu öğrendim. Biraz ovalayınca karnım düzeldi diye gitmedim hastaneye yorulduğum için normal diye düşündüm. Daha sonraki günler bu kasılmaları sıklaşmaya başladı. Bugün ise saat başı karnım taş gibi oluyo ve baskı hissediyorum bildiğiniz vajinamda batma hissi var. Öbür günlere göre çok farklı bir his eşim de işe gitti hastaneye gidemiyorum devlet Hastanesi’nde sürekli duran bir doktor yok merkezde hangi doktor müsaitse belli vakitlerde geliyor yani şu an bakacak doktor bulamam gittiğim özel hastaneye 1 saat mesafe var. Normal kasılmalar mı bunlar endişe etmeli miyim?