Ceydadefne1
Anneler hemen hemen 4 gundur bel agrisi rahimime dogru bi baski sanki kafasi cikcakmis gibi dunde sag tarafimda gogusumun altindan kasima kadar bi kasilma vardi ayagi cok zor kalkiyodum acile gitiim nstye bagladilar cok az sanci cikmis dediklerine gore ama benim hisetim az felan degil nefesimi kescek durumda iki kere bagladilar ayni seyi soylediler acilmam yokmus cok sukur beni cerahi bolumune gonderdi orasida buraya niye geldin hamilesin dedi yani demek istedigim erken dogum belirtisimi bunlar ishalim var akintim cok ve daha 28+5 im
Ceydadefne1
Bilen yok mu hic kizlar 😭😭
Elcnerdgn
Erken Doğum belirtisi diyemeyiz cünkü herkesin erken Doğum belirtisi sebepleri farklı oluyor buna doktorunun karar vermesi lazım hiç bekleme git bi hastaneye içini rahatlat zaten haftanda baya olmuş oyüzden kısa sürede böyle birsey varsada tedbir alınsın bence hiç burda oyalanma derim canım