Tubilokko Fasulyemmm123 tam anlıyamadım ama sankı sancı var gibi gozukuyor canım doktora gostermedınmj
Mavistez Fasulyemmm123 orta derece sanciniz çıkmış hissetmedinizmi sanciyi ben en ufak sanciyi hissediyorum ya bende 38+2yim
mericeynnnn Fasulyemmm123 bnm nstmde nerdeyse siznl3 ayniydi sordum minik minik sancilar var dedi ebem ben hissetmiyorum o ayri😂 erkek ccgn sancisini cok hissetmezmissn diye bi inans var dogru galiba 😃
meliketna Fasulyemmm123 bnde 38+1 deyim bgn nstde yüzleri gördm sancıda ama bunlar doğum baslatıcak sancılar değil agrılarnz var biraz doğum için düzenli ooması gerekiyor
Fasulyemmm123 Mavistez hissediyorum sanki böyle adet ağrısıyla afedersiniz kabız olmuş gibi bir his var hala kesilmedi zaten devamı ediyor😅
Fasulyemmm123 mericeynnnn benimde hemşirem var gibi duruyor dedi doktoru da bekleyemedim ama maşallah size inşallah çok hissetmezsiniz benimde erkek ama baya baya hissediyorum 😬🥺