Benim normalde tansiyonum 10/6 ama gebelikten dolayı sanırım hep yerlerde 7/4-6/4 falan oluyor doktoruma ebeye falan sordum günde iki bardak tuzlu ayran iç dediler o şekilde dengelemeye çalışıyorum. 14 üzeri olduğu zaman sakıncalı olabilirmiş öyle dediler tam bir bilgim yok ama yükseklik değeriyle alakalı