Arkadaşlar pierre cardin jojo kabin boy bebek arabası kullanan veya alacak olanlar değerlendirme yapabilir mi acaba. Travel sistem alcaktm normalde ama bir yakınım bu arabayı sadece bir ay kullandı ve bana verecek ekstra araba almaya ihtiyacım olur mu travel sistem olarak. Değerlendirme ya da öneri yapabilir misiniz?