Rstasar Kizlar bugun randevum var esimle gidicez ama telefonlar cevap vermiyor ikili testin fiyatini ogrenmeye calisyorum orda hic yaptiran varmi? Varsa bilgilendirebilirmi beni ?gunlerdir ariyorum telefon bi kez acilmadi ya ..
ozlemkrts Rstasar ben esenler medipole gidiyorum 2 ay önce 320 liraydı zam gelmediyse devlette yapıyo bence o kadar parayı boşuna verme
Rstasar ozlemkrts baya pahaliymis cnm ..ya devlet cok ilgisiz gittim ama insani canindan bezdriolar :( tmm tesekkur ederim
ozlemkrts Rstasar ben esenler kadın doğumda yaptırdım pek ilgili değildi ama en azından bütün kan idrar tahlillerim yapıldı tekrardan bişeyde çıkmadı
Seheryvz Ben sefaköy medipolu ne zaman arasam ulaşıyorum nasıl cvp vermiyorlar kontrollerime oraya gidiyorum ama ikili tedt için kanuniden randevu aldım onuda 6 haftalıkken almak gerekiyo yoksa vermiyorlar bilgin olsun kanunide öyle başka devlet hastabelerinden bilgim yok
Rstasar Seheryvz hastane cevap veriyor kadin dogum bolumu cevap vermiyor ,vezneden ogrenmem gerekiodu ucret bilgisi oldugu icin
Seheryvz Rstasar anladım bu akşam gittim bende detaylı ultrason fiyatı sordum gündüz arayıp öğrenebilirsiniz biz bilgi vermiyoruz dediler denicem bakalım