Sevdanur522 ya kürtaj oldum hem çalışmak istiyorum hem tekrardan bebek düşünüyorum bu devirde de evli olan kadını bile işe almıyorlar çocuk yapar hakları iyi diye zor ya 🥲 doğru dediniz aslında ama kimse yasaları dinlemiyor bile çalıştırmıyorlar bizi ya çocuk ya iş 2 si bir yürümez sanki🤦🏻♀️ Valla şuan çocukta yaparım kariyerde moduna girdim ah bide alsalar 🥰🙏🏻