Smyye1B bunu ilk defa duydum bizim burda dediğim gibi doğum yaptıktan 1 ay sonra yatıyor para onada sosyal hizmetlermi öyle bi binadan başvuru yapılmıştı 2sindede yattığındada süt parası olarak yazıyordu şaşırdım şuan böyle bişey olması gayet iyi ama şuan acaba bizdede varmıdır diye bi düşündüm😂