cemilev Merhabalar kızlar 28 hafta hamileyim ama son bir haftadır sol kaburgama batan agridan dolayı uyuyamıyorum doktoruna bugün bu şikayetimden bahsettim bana osteocare verdi normalde ilaç değil takviye edici kapsül ama kullanan var mi acaba bilgi alabilirsem cok Sevinicem
cemilev ozgeya Senede mi kaburga agrisi oluyor benim ki anlık batıyor sonra geçiyor sürmüyor devamlı agrisi
ozgeya cemilev ben de kaburga ağrısı çok yok,bel ağrım çok var,kilitlenip kalıyor eğer ilacı içmezsem.bir de kasılmalarım oluyor.tamamen kesmiyor dediğim gibi ama rahatlatıyor
Zeytinli Ben de uzun zamandır kullanıyorum. Başta çok etkiliydi. Şimdi 36.haftadayım kaburga ağrımı tamamen kesmiyor.
Tugcezhan cemilev ben 16. Haftada kullanmaya başladım o zaman zaten hissetmiyordum hareketleri, şu an 33haftalık inanılmaz hareketli, bebek hareketine bi etkisi oldugunu düşünmüyorum 🤔