Kızlar boğazım şişmiş ve aşırı ağrı yapıyor baktım sol tarafı dhada agriyo ve damarlar kirmizi sekilde belli sol tarafta ama sağda damar kızarması vs fln yok fakat iki tarafı da şiş ve aşırı ağrı yapıyor üstelik o sol tarafta damar kızaran yerde resmen damar atmasını hissediyorum sürekli ve iki tarafta da delik delik bseyler olmuş dün gece uyuyamadm uykumdan uyandm öksürürken ve tikaniorm yutkunamiyorum o esnada sizce ne olabilir bu ve acile gtsem nasi bı tedavi uygulanr ilk defa oluyo bu şekilde soğuk bsey falanda icmedm sdce suyu cesmeden içiyorum ondn da olmaz hrlde diye düşünüyorum ama acile gtsem ne derler sizce hamileyim bu arada