burcuali38 Burcusamet canım bence doktoruna gidene kadar progestanı kullanmaya devam et doktor kes derse kes çünkü bende senin gibi yaptım kanamam kesildi diye yeni hap almadım zaten randevumada 1 hafta var gidince sorarım doktora dedim o 1 haftada yine kanama oldu doktorum kızdı niye kestin diye o yüzden doktorun kontrol edene kadar devam et hapa başıma geldiği için uyarmak istedim
Burcusamet burcuali38 bana acildeki doktor vermisti bir kutu bitirmistim sonrasinda saglik ocagina gittim lekelerim geliyodu ordaki doktorda bir kutu daha yazdi sonrasinsa benim lekelerimde bitti tekrar gittigimde kanaman yoksa kullanma dedi yazmadi ilac...randevumda 3 unde ondan oncesine bulamadım o yuzdende anca saglik ocagina danisabildim insallah bisey olmaz benim kanaman 3 gun falan surmustu
Burcusamet burcuali38 ve doktor ustten muahene etmisti kanamam oldugunu ben soyleyene kadar bisey demedi bana benim kanamam olmustu dedim ilaci kullan dedi
Mattam mrskorkut dün yaptı doktor kanamam oldu moralim çok bozuldu kaçıncı doktor kanamam oluyor diyorum durduracak hiçbirşey yapmıyorlar yatıp dinlendim bugün biraz hafifledi
Didemaydintaskin Aynısını dün akşam yaşadım ve bugün düşük olduğunu öğrendim ... inşallah seninki böyle değildir rabbim hayırlısını nasip etsin
burcuali38 Burcusamet anladım canım geçmiş olsun inşallah tekrar olmaz bende 2 ay yattım düşük tehlikesi yüzünden ondan dedim sanada 😇
burcuali38 Aysegl benim 7.haftaya girdiğim gün yoğun bi kanamam oldu hemen doktora gittik bebek iyiydi kesede kanama falan yoktu ama tedbir amaçlı bi gece hastanede yattım daha sonrasında 3.ay bitene kadar progestan kullandım.1 ay kadar kahverengi lekeler devam etti 2 kerede kırmızı kan oldu ama çok şükür geçti şimdi 29.haftadayız kızımla 👼 sizinki de en kısa zamanda geçer inşallah bol bol dinlenin iş yapmayın geçmiş olsun ❤
Aysegl Mattam bende yatıp dinleniyorum... bende korktum dün doktora gittim, hap falan verir mi acaba diye ama yok, pazartesi yapılan iğnenin etkisi 1 hafta sürüyomuş. Pazartesi salı gel gerekirse bidaha iğne yaparız dedi gönderdi
Mattam Kbrzynp yok be güzelim alttan muayene etti onda da şurada keseye benzer bir şey var dedi o kadar
mrskorkut Benim de yarın muayene günüm kızlar kalp atışı için gidecegim dua edin alttan muayene yapmasınlar 😔 Zaten çok tedirginim duyacak mıyım diye bi de alttan mı ultrasonla mı bakacaklar diye düşünüp duruyorum 🤦🏽♀️😔kanamam çok şükür 5 gündür gelmedi ama hep yatıyorum.. Allah bizim gibi zor durumda olanlara yardım etsin.. 🙏🏼🙏🏼
Kbrzynp mrskorkut kaç haftalik? Hayırlı sonuçlar bizde haber verin sonucu. Alttan istemiyorum dersiniz zorla degilya canınızı sıkmayin