Cdem21 Kasık ağrısı yaşıyormusunuz veya o haftalarda kaşık ağrılarınız oldu mu düşük riskim var kasığıma ağrı girince hemen aklıma kötü ihtimal geliyor bi sorun yoktur normaldir değil mi
TeoMom Cdem21 Hemen kötü düşünme canım ben de 7+5 im pek ağrım yok ama herkes farklı yaşıyor bu süreci rahim genişlemesinden dolayı ağrılar olması bence de doğal
Deletedmom_12 Cdem21 bende 7+2 yım Bende de kasık sancısi var girip cikiyor Dusuk riskimde var Ama agri girer girmez Hemen uzatiyorum ayaklarimi Dikkat et kendine pruluton iğne flan vurul doktoruna söyle
Nazendehanim Cdem21 ani hareketlerde oluyor ,kasık bel ama nadiren . Ağrılarınızın olması normal zaten rahminiz genişliyor kötüye vurmayın , istirahat etmeye çalışın 🌸