zerhra benimde bir dusuk bir kurtajim var insallah hersey gonlunce olur cıkarmı hicbir fikrim yok canm ne uzmek nede umitlendirmek istemem o hayal kirikligini cok yasadim cok iyi anliyorm ilkinde hemen gebe kalmistim 2.de 3 ay sonra bunada 7 ay oldu birsey yok zaman geçtikçe gebe kalmamda zorlasiyor sanki ama halbuki yasim cok genc