MrsElifg Kızlar merhaba, iki hafta sonra ablamın kınası var 23 haftalık oluyorum o zaman oynasam birşey olur mu bilemedim aranızda düğüne kınaya gidip oynayan var mı
Aslnrbl MrsElifg ben 3 aylikkende oynadim uc gun once 6 bucuk aylik yine oynadim😅tabiki eskisi gibi degil ziplamadan etmeden ablanızın en özel gününde eşlik edersin canım Allahin izniyle birsey olmaz
Hazalaskin MrsElifg 36+3 haftalık hamileyim bayramın 2. Günü düğünde saatlerce oynadım . Tamam abartı olmasın saatlerce derken 1,5 2 saat falan 😂
Gamzebrb MrsElifg doğumuma 2 hafta kala kuzenimin düğünü vardı oturmadan halay çektim hatda bana artık yeter otur burda doğurcan düğün alayıyla doğuma gidecez senin yüzünden diye dalga geçiyolardı bişeyde olmadı yani yine de siz dikkat edin fazla sarsmayın kendinizi 😂
zeylifestyles Kendinizi yerden yere vurmayacak davulların üstünden atlamayacaksanız bir sorun olmaz.😂
MrsElifg Aslnrbl inş Aslnrbl inşallah ☺️ Hep bu günü beklemiştim gebeliğime denk geleceğini düşünmemiştim 😅
Hazalaskin Zeynep_yaman canım benim taze anne sen şimdi yüz üstü yattığnda bile bebek ezilir diye düşünecek kadar hassassındır ben ilk öğrendiğimde yüz üstü bile yatmamıştım da 😂 çılgınca hoplayıp zıplamayan oyna bence ya 🥰
MrsElifg Zeynep_yaman benim ilk üç ayım sıkıntılıydı sürekli yatmam gerekti o zamana denk gelse oynayamazdım şuan bir sıkıntı gözükmüyor ama dikkat ederek katılmayı düşünüyorum, sizin gebeliğiniz nasıl geçiyor bilemediğimden tavsiye veremiyorum 🙏🏻
Poyras Ben oynamak isterim ama eşim küser sjdjfjf biraz sorunlu bir gebeyim de o yüzden riske atamam ama son 38 39 haftalarım olsa çatlayana kadar oynar gecesine doğururum 😂😂