Centrum pnarbilen üzülmeni istemeyiz keşke sana güzel haber verdeydik sonucunuz negatif 5.10 yada 5.59 üzeri gibi hamileliktir
Centrum pnarbilen Rabbım senin için en hayırlısını versin inşallah sende bir gün anne olursun demek rabbim böyle uygun görmüş
Centrum pnarbilen anlamıştım tüp bebek aslında cikmasi Lazım çünkü transfer göre transferin 9.veya 12.günü beta hcg cikiyo ben 13.gun yapmıştım
Centrum pnarbilen Rabbım hakkında hayırlısını versin gönlündeki muradı tez zamanda kucağına nasip etsin