Muhasebeciana esn46kyy ikisinide kullaniyoruz ama bazen uzun geldiginden ikinci ismini kullaniyoruz bade 😃
Esmk esn46kyy adı Mustafa Kemal ikisini de kullanıyorum hiç tek seslenmedim bazen severken Mustafam dediğim oluyor ama
cahillesohbetikestim esn46kyy oğlumun ismi Muhammed Alparslan çok uzun olduğu için biz dışında herkes Alparslan diyo 🤣
Deletedmom52620 Sayra Nas ismi ikisini de kullanıyorum bazen Sayra bazen Sayra Nas farketmiyor etraftakiler Sayra diyor