Asiyeomur GlahKanat dunle bugün bulantım var. ara ara belden gelen adet ağrılarım var ama. ne gelen var ne de giden? bugün nstye giricem bakalım doktorumuz ne diyecek? Artık gelsin bian önce kucagima almak istiyorum günler saatler sanki hic gecmiyor
Hatice123 GlahKanat benim de nst de sancım çıktı 1 parmak kadar açıklığım da var adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bekliyoruz pazartesşye kadar gelmezse sezeryan olucam😊
Cnnckr Geçen salı nişan geldi. Ufak tefek ara ara adet ağrısı tarzı agrılarım var. Başka da hiç bir şey yok 😫
Gizemvencoglu Asiyeomur gittiniz mi doktora durumlar nasılmış ? Bide bu bulantılar Doğum belirtisimiymiş gerçekten bir şey dedi mi doktorunuz ? ☺️☺️
didemm 38+4 arada kasilmalar ve kasikta agri disinda hic bekirti yok cuma gunu aciklik var mi diye bakti yok bu kizin gelesi yok 🤦 korkum suni sanci vericek diye 😕 burdan okudugum kadariyla kotuymus 😳
Cnnckr didemm geldi ama geleli bir hafta oldu tık yok 🤣 nst de sancı çıkmadıktan sonra napayım ben o nişanı 😛🤣
didemm Cnnckr ahaha benim az ntsde sancim cikti ama benimde hic acilmam yok gelmeye niyeti yok bu bebeklerin yahu 🤦 neyse sabirli olucaklar demek ki olumlu yonden bakalim 🤣
didemm Cnnckr benim oglum 36haftada dogdu cok inacci ve sabirsiz 🙈 kizim hala dogmadigina gore sabirli diye dusundum 😋
didemm GlahKanat valla bilmem ama bu kiz cikmak istemiyo 🤣 kimi arasam dogurdun mu yada sancin mi basladi diye aciyolar teli 😂 yada ariyolar naptin dogurdun mu diye 😃
Asiyeomur Gizemvencoglu evt gittim canım doğum belirtisi felan demedi ama başı keseye yerleşmiş dedi.bulantilar devam ederse acilden giriş yap gel dedi bakalm perşembe yine kontrolümuz var.Ama bana kalırsa ya bebek yerleşirken oluştu bulantilarim cnki suanlik biseym yok
GlahKanat Bana bebek kanala yerleşmiş dedi geçenlerde ufak bi lekelenme oldu bida olursa direk acile git dedi