amineafra2 kendini nasıl rahat hissediyorsan onu yap. Saçma sapan bir sürü şeyler derler emin ol sezeryan için. Mecburi veya isteyerek kime ne? İsteyerek sezeryan oldum, sonra sağlık sorunum nedeniyle doktorum zaten normal olmazmış dedi, üstüne bebeğim kafası büyük olduğu için istesem de normali yapamazmışım zaten. 8 gün önce doğum yaptım ne yani şimdi anne değil miyim? Bunları sakın kafanıza takmayın, kendinizi nasıl mutlu hissedeceksiniz onu seçin