Gamzeates Aselasaf benim de korktuğum nokta bu 41 42 haftaya kadar beklettiklerin de ya bebişler kakalarını yerse ya cok duydum normal doğumdan sezeryana dönenleri sürekli ben de korkmuyor değilim daha bana var gerçi ama allah herkesin yardımcısı olsun