ElifPeker06 ben burda takipli değildim samiulus beştepeye gidiyordum. Acil suyum gelince 1 saat içinde hastanede oldum.
Gece saat 2 gibi yatış yapıldı sürekli suyum geliyordu ve bebeğim biraz kaka yapmıştı. Suyunun rengi sarımsı yesilimsiydi. Çok korktum 1 saat sonra kendi sancılarım gelmeye başladı. Ara ara olan sancı sıklığı 3 dakikaya düştü. Eve duş almam için yardımcı oldu sürekli kontrol altindaydım biraz yürüdüm biraz nstde bağlı kaldım. Olası bi durumda szeryan olabilir diye. Sabah 5te sancı o kadar çoğaldı ki 2 3 saat çektim sonra 15 20 dk suni sancı verildi sürekli sancı geldikçe alttan uyardı doktorum. Ondan sonra zaten iş bende bitiyormuş anladım. Bağırmayı bıraktım derin derin nefes alıp ikindim 8.40a doğru başlayan doğumun 9da bitti. Oğlumu sağlıcakla kucağıma aldım. İnşallah sizde alırsınız❣