Aysmaa benim ilk gebeliğimde de bebeğime bacak boyu kısa demişti .Oğlum doğdu gayet sağlıklı bir şekilde şuan 17 yaşında uzun boylu bacağı da göze batmayacak kadar uzun yani,kısa demesi genel değerlere göre gövdeye göre oranını söylüyorlar birşey olmaz rahat olun