Bende 33 haftalık hamileyim şuan önceki gebeliğim dede girmişti bu haftalarda 39 da doğum yaptım kızım 4 kg 100
Gram doğdu şişliği indikten sonraki hali vücudum taşıyamaz olmuştu normal doğum için yürüyüş
,merdiven inip çıkmak o kadar faydalı ki anlatamam normal doğum istiyorsan 36 haftadan sonra hergün 4,5
Kat in çık sıcak suyu otur dedi doktorum oturdum hergün kocaman bi
Leğen aldım bebek küveti doldurup saatlerce oturdum 1 hafta da 3 cm açılmam oldu son zamanlarda bunları yaptım