Arkadaşlar selam. Ben emzirmeyi bırakalı 2-3 ay oluyor şimdi ise göğüslerimde hissizlik var derim ölü deri gibi alenen son gücümle sıkıyorum fakat sıfır his ve acı çok şaşırdım böyle değildi, hiç hissetmiyor oluşum tedirgin etti beni 🤷🏻♀️ Emzirme sonrası başına gelen varmı bu durum?