Merhaba saglıklı gunler diliyorum, 11+6 yım dun doktorum gynoferon dıye bır kan ılacı baslattı, tam bulantılarım bitiyor derken bugun ılac yuzunden felaketi yasıyorum. Kan degerlerım normal, degerlerıme bakarak da vermedi. Doktorum bugun yurtdısına gıttı ulasamayacagım da bır sure, benım gıbı kullanamayan oldu mu? Bı sure kullanmasam bır soruna yol acar mı? benzer seyler yasayanlar yol gosterırse sevınırım.