geceist ilk 3 ay yürüdüm. Sonra kanamalar başladı 3-5 arası yatmak zorunda kaldım. Ama 5.5 ay olup tamamen kesinlince 2 hafta öncesine kadar yine yürüdüm 4 km.
Hareket etmek ödem oluşmasını engelliyor, bebeğe kan akışını daha iyi sağlıyor.
- Haftamdayım bugün muayeneden geldim doktorum tekrar başlayabilirsin yürüyüşlere ama açılman 2 cm yarım saatlik yürüyüşler bizim için yeterli dedi. Yürüdüğüm için pilates hareketlerine, squata falan ihtiyacın yok dedi. Tempolu ve hızlı yürümediğin sürece 1 gün dolı 1 gün boş şeklinde yürüyüşü aksatma canım. Her gün yürümek bir süre sonra vücuduna zor gelmeue başlıcak ama 1 dolu 1 boş vücudunu dinlendirmen için iyi oluyor.