Kızlar size birşey danışmak istiyorum nisan ayında ovulasyon testi kullanarak ilk kez korunmayı bıraktık. Regl bitiminden itibaren gün aşırı ilişki , yumurtlama gördüğüm günleri(iki gün sürdü pik) değerlendirdik. Ama çatlama gördüğüm günü değerlendirmedim. Maalesef geçen ay gebelik oluşmadı. Çatlama günü sanırım çok daha önemliymiş meğer öyle mi? Bir de bu ay yumurtlamaya kadar sık ilişkiyle kendimi ve beynimi yormayayım diyorum. Yumurtlamaya yakın sık ilişki deneyeyim ne dersiniz? Siz bu günleri nasıl değerlendirdiniz?