Elift Melo11 kız kardeşim kullanıyor netten yorumlara bakarak aldı sözde en iyi araba seçilmiş hiç memnun değil arabadan nefret etti tekerleri gitmiyor dönüyor bozuldu hemen yani güneşliği hemen kırıldı araba 1 senede çöp oldu hiç önermiyor
Kadze Melo11 valla 869 tl ye e bebekten netten canyon travel aldım canlısını görmeden aldm diye şüpheye düşmüştüm ama gayet iyi araba agır da dgl pusetide takılıyor arabaya mis gibi:)