suslubocu Kızlar 27+5 günlük hamileyim. Bu sabah kanamam oldu 3 kez peçeteyle sildim üçünde de geldi. Daha sonra olmadı. Şu an hastanedeyim tedavi alıyorum. Kasılmam yok bebekte iyi. Daha önce başına gelen var mı? Doğum başlar diye korkuyorum
Kizilkafaa suslubocu Canım enfeksiyon var mı? Benim de nedensiz kanamam oldu doktor enfeksiyon kaynaklı olabilir demişti.
Kizilkafaa suslubocu Tamam benimde aynısı, peçeteye sildikçe kiraz gibi kıpkırmızı kan geliyordu. 2-3 doktora gittim bebekte sende herhangi Bir sıkıntı yok büyük ihtimal idrar enfeksiyonundan dedi