Esracim Kızlar 9 haftalık hamileyken kahverengi leke gelmişti. Doktor muayene etti sorun yok dedi ama nolur nolmaz diye progestan verdi. Bı defa içtim bir daha kanamam olmadı çok şükür. Şimdi 30+5 deyim. İlaç duruyor boşuna evde. Doktora gotursem dedim birisine versin diye. Ama her hangi kanama olursa yine bu aylarda bu ilaç kullanılır mı bilemedim.
Esesli Esracim bende 30.haftada adalata başladım 36+5 hala içiyorum. 37 ye kadar devam dedi doktor. Adalat da biraz daha etkilisiymiş
Bahar54 Esracim elinizde bulunsun her ihtimale karsi cunku erken dogum riski yasadiginizda da progestan tedavisi uygulaniyor. 30 lu haftalarimda ben tekrardan kullandim bu ilaci