Yldzalra Ay kızlar sipariş verdikten sonra geldi aklıma burda sormak baby turco 1 ve 2 numara sipariş verdim birde ıslak mendili zeytin yağlı olandan memnunmusunuz acaba ya keşke vermeden yazsaydm aklıma gelmedi kulnana varmi
Yldzalra Efa18 inşallah canm ya ben ilk te çok pahalı bisey almak istemedim pişik falan yapması diye uygun gördün onu aldım ama inşallah iyidir
Elifkurt61 Bende aldım çevrede kullanıp memnun kalan çok olduğu için aldım inşallah bizde memnun kalırız ☺️
Yldzalra Elifkurt61 Ay inşallah ya bende çok tereduutle verdin sipariş ama bakalım kimisi memnun kimisi değil bende şey düşündüm hani pişik sorunu çok yaşayan oluyor diye çok pahalı bisey almadım bakam bunu denerim ilk pişik falan yapars aoyke alrm dedim ama bilemedim ya inşallah iyidir ıslak mendille falan güzel demişler ama bakalm
Yldzalra deno1 kullanıyormusun canm nasıl kimisi 1 numarası küçük demiş ondan 2 numarada sipariş verdim ama kimisi çok sizdiriyor demiş kararsız kaldım ıslak havlusu güzel dediler ama bakalm
Elifkurt61 Yldzalra aynen öyle deneyip göreceğiz yeni doğan altını fazla bekletmeden alınca da bir sıkıntı olacağını sanmıyorum
deno1 Yldzalra hic sizdirmadi slepyy hep sızdırırdi küçük değil 1 numara hemen biter zaten 2 ye geçersin slepyy daha küçük
mavi18_ Islak mendil kullanıyorum yeni doğan için olanını gayet memnunum ama bez için birşey diyemem. Kızım küçük prematüre değil ama çok küçük o yüzden prima kullanıyorum bez olarak
Yldzalra deno1 sağol canm benim içimi rahatlattı teşekkür ederim bende memnun kalrm inşallah pişik falan yapmassa 😍
deno1 Yldzalra baby turcoda çizgi var turuncu çizgi mesela mavi çizgi olunca dolmuş demek değişmesi lazım aklında bulunsun eğer bilmiyorsan
Birminiktirtil Yldzalra degilim hemde hic hem cildini kızartıyor hemde hep sizdiriyir sleepy kullaniyodum cok guzeldi
Yldzalra Birminiktirtil anladım canm ozaman deneyip gorucem artık kimisi de sleepy iyi değil diyor kimiside baby turco iyi değil diyr bence bebeğe bağlı galiba deneyip görecem artık bende kafam karsti😁
esratmbs Yldzalra ben kullandim canim cook begendim ikizlerime kullanmistim sidmi yeni hamileyim dogum yaklasti gene baby turco aldim onu kullanicam nasipse once sleepy kullaniyordum cok siziyordu bunda hic sizma yapmadi
Yldzalra esratmbs anladım canm çok sağol deneyip görucem artık bende bakalm kimisi sleepy iyi diyor kimisi baby bakalm çocuğn yapısına göre değişiyor galiba
2bebe1gebe Yldzalra benim 2 bebeğiminde pisiğini bir-tek o bez geçirmişti memnunum şahsen sızıntı falanda yapmadı ondan önce molfix prima falan denedim fayda etmemişti bize