Rms0103 Kızlar doğumunuz sat’a göremi oldu yoksa bebeğin anne karnındaki ölçümüne göremi doğumunuz oldu hangisi ile oluyor benim adet tarihime göre 2 hafta önden gidiyor bir sorun yok ama hangisi ile doğum gerçekleşir yardımcı olursanız sevinirim
Melis2015 Rms0103 benimde aynı 2hafta ilerde gidiyoruz 10 Mayıs’a kdar dogmus olması gerekir ddi doktorum ama hala belirti yok sanırım adet tarihine göre olacak 🙃
1eda8 Benimde bir hafta geriden geliyor doğum tarihini de ona göre aldık ultrason ölçümüne göre doğum tarihi verdi