VeraAnnesi Kızlar sorum şu hiç yalancı sancı çekmeden doğumu yaklaşan yanda doğuran var mı? Yalancı sancılar olmak zorunda mı olmaması normal doğum ihtimalini azaltır mı sizce?
zeynepp1 VeraAnnesi bilmiyorum fakat benm her doğum yakılaştıgında yalancı kasılmalarım artıyor dün muane oldum 3 cm açıklık vardı dünden beridir çekiyorum ikimci gebeliğim ilkindede böyle oldu
Aysunsaglam Bende yalancı sancı hiç yaşamadım diyorumama 38+4 haftayım adet olucakmışım gibi ağrılarım oluyor oda kısa süreli yalancı sancı bunamı deniyor acaba bilemiyorum kasılmam olmuyor yada keskin ağrılar hissetmiyorum 😊😊
zeynepp1 VeraAnnesi ilk gebeliğimde 39 civarı ikinci de 28 lerde başladı ve şuana kadar bu kadar sık değildi
VeraAnnesi zeynepp1 İlk gebelik olduğu için normaldir o zaman belki ilerleyen haftalarda olur benim. Çok teşekkür ederim sağlıkla gelirler umarım 💜🌸