Kızlar merhaba dün post açmıştım bebeğimi görmüştüm. Gece dayanılmaz bir sancıyla uyandım ve hala devam ediyor bulantı ile birlikte uyandım lavaboy gittim peçeteye kahverengi az az kanlar geldi korktum ilk gebeliğim yerleşme mi düşük mü lütfen yardım 🙁