Betul43 Dogumum her ikiside kolay degil canim bence , normalin o an ki zorlukları elbette zordur alttan dikişi zordur yaşamadım bilemem ama sezeryaninda var zor yanlari sonucta 7 kat kesilip dikiliyorsun ama ne var ki evladini kucagina alinca , suan da karsimda uyuyusunu seyredince , kokusunu icine cekince , ten temadi kurunca hepsi unutuluyor 🤗 rabbim hayirlisiyla sağlıklı doğumlar nasip etsin insallah sizlere de 😍