Ozgebhb çok güzel güle güle kullanın ama aşırı pahalı geldi bana fiyatına baktım da az önce
Bide anne yanı beşiklerini max kaç sene kullanabiliriz ki ? En en fazla 2 sene diye düşünüyorum sonrasında kendi daha büyük beşiğine geçer 1-2 sene için biraz pahalı geldi bana