16.hafta civarı yaşamıştım, kolestaz dan korktum açıkçası doktor kan testi yaptı alt ve ast yüksek çıktı vitaminleri bırak 10 gün sonra yeniden kan ver dedi, değerler düştü ama kaşıntı geçmemişti kış mevsimi kuruluğu idi sanırım. Şimdi vitamine devam ediyorum ara ara tatlı kaşıntı var rahatsız edecek boyutta değil, kolestaz kaşıntısı ayak tabanı ve avuç içinde olur dedi eğer kısa zamanda tahlil verecek durumda değilseniz birkaç gün vitaminleri ilaçları bırakıp test edin kendinizi isterseniz