Rmysa0308 Birkaç gündür yeşil akıntım var rahatsız etmiyor beni ama yine de endiselendim bi sorun olur mu acaba
Muno22 Rmysa0308 erken dogum olur bendede oyle bır durum vardı enfenksıyonum vardı ılac tedavısı gordum erken dogum riskim olduda doktora gıden enfenksıyonunuz var yeşil akıntı sıkıntı
Fatma0090 Rmysa0308 etmez olurmu enfeksiyon hemn doktorunla görüş tahlıl ver cok ilerlerse rahmıne gecip suyun gelmesine sebep oluyor yasadım ikizlerimi kaybettim bol su iç ve 12 haftayı gectıysen antıbıyotık verır mutlaka kullan her fırsatta tahlıl yaptır
Mucize-mmm Rmysa0308 30. Haftamdayım ilk aylarda rengi krem gibiydi sonra yeşile döndü ve hiç peşimi bırakmadı doktoruma iki sefer ilaç yazdırdım ama bir hafta on gün kadar rahattm sonra yine tekrarladı. Ben çare bulamadım doğurana kadar benle sanırım 😞
lena_moms Rmysa0308 ben şimdi 30 cu haftadayım bu sorunu 17 ci haftamda yaşamışdım doktorum fitil yazdı 10 gün kullandım geçdi akıntım🙂
Rmysa0308 lena_moms geçmiş olsun.ben 12. Haftaya girecem pazartesi..randevum da o gün doktoruma söyleyim gittiğimde o zaman