kckelf123 Birgul puseti kullanamıyorum sanırım ayarlayamadım içi çok çökük değil mi sizce hastaneden çıkarken nasıl ayarladınız
kckelf123 Srdm alacağım canımda yine içine gömülmez mi fotodan çok belli oluyor mu bilmiyorum ama içine doğru çok gömülmüş şekilde duruyor
Srdm kckelf123 yine bel bosluğunu içten desteklersin olmadı canım üstğne de puset minderini koyunca olur herhalde